fredagsmys



jag har varit hemma från jobbet idag också.
helt förstörd.. i en tredje värld.
pappa har haft roligt åt mig idag för jag har varit totalt borta.
jag kan röra alla mina kroppsdelar numera iaf :) de ni.
dock så värker armen nåt fruktansvärt fortfarande.
men imorgon ska jag jobba! det är bara 6 timmar så det ska nog gå...

ikväll åkte vi till mor o far där vi fick supergod mat :)
kom precis hem. jag har duschat, patrik pluggar.
vi ska se vem som åker ut från idol ikväll och sen ska vi
sova för sista gången i denna lägenheten :(
lite ångest faktiskt! har trivts fantastiskt bra!
men kommer antagligen trivas ännu bättre sen :)

var förbi lägenheten ikväll för att se vad pappa donat med.
får än en gång be om ursäkt för kvalitén på bilderna.




en liten sneakpeak på kökslampan längst ner i vänstra hörnet ;)
och fullt av flyttlådor som patrik och jag flyttade i början av veckan.
imorgon så går nästa flyttlass.
vi har att göra ett tag framöver :)




handtag och den blå plasten är borta!
spisen är på plats och även underluckan till den.
dammigt som tusan fortfarande!
vi har även fått rinnande vatten i köket idag!
inte mkt kvar nu, hihi!


tack för mig! god kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback