måndag



det värker överallt nu tycker jag.
 rejält både i mun och huvud!
huvudet är nog det värsta...
all min energi går åt det så mitt humör har inte varit det bästa nu.
har fått det mesta uppackat i lägenheten... :)
patrik har hjälpt mig med alla kläder nu ikväll.
mor o far har även varit här och gjort diverse olika saker, TACK!
nu är det bara 3 kartonger kvar o packa upp!

imorgon är det dags för jobb igen!
dock bara halvdag eftersom jag ska på bankmöte.
det är dags att överlämna den gamla lägenheten
vilket innebär att skriva på massor med papper och få några kronor :)
kommer väl till pass eftersom min lön redan är slut, haha.
det var planerat så :)




haha underbart! patrik packar upp mina kläder :)



en del av garderoben..



en annan del... fy vad mkt kläder jag äger.. detta är bara 2/5 av allt..



garderobsdörrarna är på plats.. dock inte handtagen för de har inte levererats än..
förhoppningvis kommer de imorgon så pappa kan sätta på dom snart.


trist inlägg, jag vet,
men nu ska jag se på tv.
schillevippen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback