beslutsångest

nu har jag äntligen bestämt mig för alla tapeter till kommande lägenheten. pappa ska upp och beställa dom, för då blir det lite billigare :) har varit och beställt ny sängkappa, 1000kr gick det där. leveranstiden var ca 4 veckor så himla tur att jag kom på det nu... fastnade även för ett nytt soffbord och en ny lampa (pendel) att ha i köket.. dock har jag lite beslutsångest. ska jag köpa soffbordet eller inte?? :) det är ju leveranstid på det också så borde beställa det nu... ska nog åka upp och kolla på det imorgon igen :)
soffan levereras v.47. perfekt. nya matbordet och stolarna till det hade redan kommit :)

igår fick jag present av patrik... en mini laptop :) vit 10tums... såååååå fin :) ser exakt ut som min vaio fast betydligt mindre. love love love :)

idag har jag ingen feber, är dock fortfarande öm i leder och nacke, rygg, axlar... så nåt fuffens är det ju. provsvar får jag i slutet av nästa vecka.

ska powernappa lite nu, sen göra mig i ordning. Jonna kommer och hämtar mig och Emma vid sextiden.. ska göra kycklingpaj och mysa lite!!! ska bli riktigt trevligt... ska försöka ta lite bilder!

haaaaaaaaa de gottans.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback