sorry



det är verkligen tråkigt att säga det men jag har i princip inte någon som helst fritid framöver. det är ju tyvärr så när man börjar vid åtta snåret och jobbar till sex, men oftast till klockan åtta. det är en knaper tid, jag behöver alla pengar jag kan få, eftersom jag valt att satsa på framtiden i en nyrenoverad lägenhet. dessutom jobbar jag helger och ska iväg en del kommande helger framöver. jag vill gärna, mer än gärna hinna med alla runt omkring mig.. familj och vänner, john o jonna och framförallt vill jag ju hinna träffa lille lowe. men även de som står mig närmast, som anna, johanna, emma och patrik.. vore ju trevligt om det fanns tid över till dem någongång också. sen har jag ju ett annat stort projekt på gång också, ja förutom renoveringen då. som det ska börjas läsas lite om och studera in. men det är ju i nöden som vännen testas... så ja, vi får väl se vilka som står kvar sen, när jag kommer ut ur min bubbla där jag nu befinner mig. jag hoppas verkligen att ni finns kvar...


köpenhamn var förövrigt trevligt,
drog dock på mig lite feber och annat smått o gott.

Förlåt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback