long time no see



ok ok ok!!!! JAAAAA jag ska bli bättre.
så, sammafattning om vad som hänt sen sist.
Patrik och jag bor numera ihop och jag väntar smått. det är sant.
överlycklig var ordet och det finns inget i världen som jag skulle vilja byta ut det här emot.
hahahhaahaha jag ääääääälskar parodier. herregud. lägg ner.
vad fan håller folk på med???? en sak i taget, hört talas om det?
inga ungar i bilden här inte. det räcker med att jag får snoooza på min brorson.
jag nöjer mig med det. haha.
för övrigt så ska vi packa flyttlådor ikväll! sen imorgon är det stor kvinnofest på g.
på söndag blir det en sväng till göteborg. patrik får äran att köra för jag kommer
vara låååångt ifrån duglig till det.
johanna har kommit hem från turkiet också, känns skönt att hon är hemma välbehållen och frisk.
ingen svininfluensa där inte.
på resfronten så står det ganska stilla. blir lite turer på helgerna, ska bla till madrid och köpenhamn snart.
sådärja... ngt mer ni vill veta?
och ja jag mår bra. alla har vi våra lite mörkare stunder där man inte ser ngt ljus i tunneln men jag har alltså
hittat tillbaka till verkligheten.
yeess. that's pretty much all for now guys.
see you!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback