måndag!


sådärja... måndag igen och ny vecka. min lediga helg känns ju som allt annat än ledig.
igår åkte vi till ikea, och visst slutade det med att vi köpte ett kök!!! kommer bli jättefint. åkte även och köpte alla vitvaror efter. så köket kommer levereras till den nya lägenheten strax innan jag åker till madrid. totalt landar köket på ca 70 000... beeeeeellliiiigt ;) men som sagt, det kommer vara enligt mina alla önskemål.
sen direkt efter det så var det storstädning på schemat. jag har nog aldrig haft det så rent och så fint som det är här nu. tidspressad var jag också eftersom fotografen, min självaste bror, skulle komma kl 20 för att fota. stress stress!!! han hade ju såklart glömt sitt stativ hemma så då fick kreativiteten ta fart haha.. weelll en del bilder blev för mörka, men några kommer användas. idag, om 2 timmar, kommer mäklaren för att fota mer bilder. jag räknar med att min lägenhet ska finnas till salu senast torsdag ute på hemnet.
som ni märker så kommer min blogg förvandlas mer och mer till en inredningsblogg! eller iaf renoveringsblogg. känns som det mesta kommer handla om lägenheter hit och dit. KUL!!! :)

så efter mäklaren varit här idag så ska jag på bankmöte för att betala in kontantinsatsen till den nya lägenheten.

jag har möten och tider att passa som aldrig förr..  :)

här kommer bilderna som togs igårkväll på min nuverande lägenhet!




























Kommentarer
Postat av: Emma

Du har så sjukt fin lägenhet silli! Är nog många som vill köpa :) Ser fram emot att hälsa på i den nya! pussssss

2009-10-09 @ 22:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback