NY FAVORIT




När vi var på Cypern så beställde jag hem en hel del från taxfreen. Bland annat denna parfymen från Burberry. Tycker att det är otroligt svårt med parfym eftersom jag får huvudvärk av det mesta. Men denna har blivit lite av en favorit...

Vi kör mysmorgon här hemma med fruppe och tv-tittande i sängen :) Jag ska dock bege mig till jobbet nu, men Patrik och Samba får mysa vidare. Patrik är frisk igen, skönt, så han kan jobba! Jag jobbar och sliter som aldrig förr känns det som. Det blir lätt 50 timmarsveckor och gärna några timmar till. Jag är helt fullsmockad i några veckor till men sedan hoppas jag på att kunna arbeta vanliga 40timmarsveckor. Kroppen skriker efter ledighet. Det är ju trots allt 6 veckor sedan vi var på Cypern. Tiden springer iväg...

Nähe, måste bege mig vidare. Vi ses och hörs. Svarar på era frågor senare.
Kram!


Kommentarer
Postat av: Jassi

Super trevlig blogg! :)

2010-08-20 @ 19:13:03
URL: http://itsybitsyspider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback