FAKKING CAR




Ni som följer min blogg, ja ni som även läser innehållet, vet ju att jag har haft en jävla massa problem med min nya bil (som inte är så ny längre, har faktiskt haft den ganska länge nu). Jag köpte den ny 2008. Det började när bilen var bara bebis. Då repade några inte så friska barn hela sidan på bilen. Jättekul med en splitterny bil. Fick lackera om! Sedan var vi i GBG och blev påkörda i ett parkeringshus. Resulterade i 3 stora repor i sidofronten. Det har vi inte lackerat om - än. För ett par månader sen upptäckte vi att baksätet badade i vatten. KUL. Det regnade in via antennen. Ännu roligare var att det inte var någon försäkring som täckte det. Sedan besiktigade vi bilen. Den fick underkänt. Fel på dimljusen. Servade bilen och den gick igenom besiktningen. Igårkväll när jag skulle åka och handla så lyser motorlampan. SÅ JÄVLA ROLIGT. Åker ut till far som kan sånt där med bilar. Motorn är sönder. Inte helt och hållet, men mer eller mindre. Bilen låter som faaaan och skakar/hoppar fram. Ska ringa bilverkstan nu... Känns som det kommer bli en dyr historia. Jävla skitbil...

Så otroligt skrattretande.


God morgon förresten. Nu börjar jag jobba!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men stackarn, vilken jädra otur du haft med din bil ! kan trösta dig med att du är väldans fin, speciellt i tröjan ovan, du passar jätte bra i den !

2010-12-28 @ 08:27:44
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vilken otur du har haft.

2010-12-28 @ 08:45:16
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

bilar ! ..suck.

jag vet, jag har haft 2. men jag nu när jag bor i stan nöjer jag mig med cykel. min rosa fina Paul Frank cykel ;) bilar bara bråkar. Faast jag erkänner att jag nog allt skulle vilja ha en.



Kram

2010-12-28 @ 12:00:42
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Tina

Dessa jäklar bilar alltså. :/ Våran gick sönder senaste förra veckan. Tur jag har en sambo som jobbar med bilar så han lagar ju allt.

2010-12-28 @ 13:29:30
URL: http://aniit.blogg.se/
Postat av: Fia

köp inte skoda igen !! deras rykte är inte så bra och så får man höra detta ifrån dig :( trist! hoppas det inte blir en för dyr historia!

2010-12-28 @ 14:15:55
Postat av: jennifer

SJUKT snygg jacka/kofta!

2010-12-28 @ 22:12:31
URL: http://whenloveandhatecollide.blogg.se/
Postat av: Anonym

KÖP EN VOLVO GOD SAKE! BEKYMMER ÄR BLOTTA ÖGAT!!

2010-12-31 @ 10:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback