GOOD MORNING


                   

Såhär fint bor vi i Göteborg. Har bott här 2 gånger innan och varit nöjd. I natt har jag dock sovit dåligt, vaknade av att jag var hungrig så det beror nog på det. Gårdagen bara försvann. Tåget blev bara en kvart försenat (godkänt!) så vi var framme här vid 13 ungefär. Checkade in och gick några timmar på stan. Träffade Alex och Petra. Kompisar som flyttat hit från Växjö. Underbart att träffa dem :) Vi var ute och åt på Palace (i vanlig ordning ;-)) och efter några glas vin gick vi tillbaka till hotellrummet för att se avgörandet i Idol. Så nu ligger jag här, med datorn i knäet och en sovande Patrik bredvid mig. Ska väcka han nu för jag är såååå hungrig! Hotellfrukost nästa!!! Lätt det bästa med denna helgen ;-)... Sen drar vi till fitnessfestivalen! Hejar på Niklas!

På återseende under dagen fina ni. Kram ♥


Kommentarer
Postat av: sophie

åh hotellfrukost<3<3<3

2010-12-11 @ 09:52:46
URL: http://partalitegranna.blogg.se/
Postat av: Sara

Gud så mysigt! :) åh, jag vill med äta hotellfrukost, så gott! Roligt med fitnessfestival! :) Kram!

2010-12-11 @ 10:28:34
URL: http://sarakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback