JULDAGEN




Idag är det juldagen, och igår, på julafton så var Lowe i extas efter alla julklappar :)...

HEJ!

Åhhhh jag är trött! Vi steg upp vid sju idag, åkte till Mediamarks mellandagsrea och där var det verkligen KAOS. Vi köade ett bra tag innan vi ens kom in. Men vi fick tag i det vi ville. Ett PS3, massa spel, en router och en ny digitalkamera. 8000 kr fattigare, men det är det förhoppningsvis värt :) Är sååå osäker med kameran jag köpte bara. Känns som försäljaren lurade på mig en dålig. Visste precis innan vilken kamera jag skulle ha, men kom ändå ut med en helt annan. AS. Får se hur jag gör. Har till imorgon på mig att ändra mig...

Ska slänga upp dagens om en stund, men först ska jag SOVA en stund. Jag ser fruktansvärd ut.

Hoppas ni alla fått en bra julafton!
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback