SÖNDAGENS LEDIGA





Sista dagen på ledigheten för min del. Tänk att 3 dagar kan gå så fort! Imorgon, och resten av veckan, så är det alltså jobb som gäller :) Har ni haft en skön julledighet? Fått fina paket? Det har jag! Idag sov vi till halv elva. Det har aldrig hänt tidigare. Är totalt utvilad nu :) Har hunnit med en vända uppe på Elgiganten igen, för att byta kamera ännu en gång. Denna kameran som jag köpt nu ska få stanna! Det är en Sony W380. Enkel, men tar fina bilder. Har ju min systemkamera också som väger upp det hela. Nu blir det frukost/lunch i form av pannkakor. Sedan ska det tvättas, städas och sys här! På återseende senare fina ni ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

det nagellacket är så snyggt! :)

2010-12-26 @ 14:37:53
URL: http://sarakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback