Busy day



Nu är jag hemma igen efter mötet med min revisor. Har fått en hel lista på saker som jag måste ta tag i nu. Även fått lite mer information om allt och vad de olika begreppen innebär. Väldigt mycket nytt att ta in, men jag tror som sagt inte att det kommer vara några som helst bekymmer. Mitt företagsnamn blev Frisör Jill Holmgren. Vi får väl se om det går igenom hos bolagsverket ;-)
Så nu har man en hel del att pyssla med framöver. KUL tycker jag. Alltid kul när man gör saker för sin egen vinning.

Ska röja lite bland kläderna här hemma och sedan bär det av till världens bästa och snällaste morfar på födelsedagsfika. Han blir 77 år gammal idag.

Imorgon är det arbetsdag som gäller; hoppas hoppas att jag känner mig piggare i kroppen. Har boostat med själv med KanJang, apelsiner och massor annat.. har dessutom avstått från träningen idag.

Vi hörs senare vänner.
Kramisar ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback