CONFUSED


Gode tid vad mycket jag har i huvudet nu. Kanske därför "de" väljer att köra harcore i huvudet även denna dag?!
Jag tänker på mitt kommande företag hela tiden.
Jag har 2st A4-sidor med punkter som ska fixas. Oh Lord. Oh. Lord. Jaaaaa, så känns det nu ungefär.
Nu tror jag iaf att jag kan pricka av en del av försäkringsbiten... Ska fylla i några papper till ikväll och läsa igenom ett antal papper och sedan posta det imorgon. Ska även på ett möte på Länsförsäkringar i v.9 då jag ska gå igenom min pensionsförsäkring (Jag vet, är bara 23 år.. men när jag ska ha barn så måste jag tydligen ha haft en pensionsförsäkring i minst 1 år men gärna i 4 år (olika ersättningar), hur nu det går ihop sig??!?!?) Så det är väl likabra att skaffa sig det nu, så jag kan börja samla på mina år...

Det snurrar verkligen i skallen på mig..

Hade iaf en helt underbar lunch idag med finaste, finaste Alexandra. Underbara människa!!! Hon är en gammal kollega till mig, som snart ska få sitt första barn! Ska bli sååå spännande! Blir alltid lyrisk och glad av att träffa henne :)

Nu ska det fyllas i försäkringspapper och sedan ska jag plocka lite här hemma innan det blir soffan en stund innan läggdags.

Kramar till er!  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback