EXHAUSTED


Herre-min-jesus, vad är det med mig?
Jag jobbade till 18 och sedan gick jag hem och gjorde pannkakor. Åt. Somnade. Vaknade nu!!!!!! Sovit i mer än 3 timmar!!!!!! GAAAAhhh, jag blir så arg på mig själv. Varför är jag så trött helt plötsligt? Senaste 4 dagarna har jag känt mig som en zombie. Det är jättejobbigt! Ingen lust till någonting. Skiter i allt och alla, bara jag får sova. Ungefär. Det är därför som bloggandet inte har blivit lika aktuellt som vanligt.
Men imorgon är det en ny dag, och då ska jag banne mig ta nya tag! Håll till godo!!!
Nu ska jag sova igen. Lika bra. Gör ändå inget vettigt!!

Zum morgen, Tschüss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är precis likadan!!!! Sömn och mat mat mat har vart denna veckans big have-to-have typ, blogginläggen har ju tyvärr blivit därefter.

Har du ngr roliga helgplaner?=)

2010-02-18 @ 19:28:53
URL: http://extravagantly.blogg.se/
Postat av: Elena

hmmm. trött kan det vara symptom på ngt??:)

2010-02-18 @ 20:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback