God förmiddag!



Huaaa, vilket väder det är!
Jag måste sluta klaga över snön här nu känner jag...

Posten damp precis ner här nu, visade sig innehålla en hel del kul. Ett nytt silverarmband bland annat. Desutom den nya Plaza Kvinna, som jag ska lusläsa i eftermiddag.

Patrik är som vanligt i skolan och när han slutar så ska vi åka och handla mat. Inte speciellt kul men både kyl och frys gapar tomt så det är dags att fylla på.

Är ju ledig idag, så ska bara njuta av detta. Ska läsa, laga mat och dra dammsugaren över golven. Samba är inne i en fruktansvärd period vad det gäller fällning. Vinterpälsen åker av nu. Ska jag se det som ett tecken på att det snart är vår?

Kram  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback