God kväll...



 Såhär söt kan en griffon/dvärgpinscher/chihuahua vara när hon tror att hon är bebis. Det är nappen
 som gäller hela tiden och hon piper nog värre än en riktig bebis när nappen åkt ur. Hon ligger
 bara sådär med nappen i mun... Vår lilla tjej!! :)



... Ja förlåt får jag väl börja med att säga för dålig bloggning idag.
Har helt enkelt inte funnits tid till det. Nu är det dock paus i Solsidan så då passar jag på att slänga upp bilderna på världens finaste hund (bebis???).

Snart ska jag duscha och sedan blir det sängen. Jobbar heldag på jobbet imorgon och sedan ska jag iväg till nästa bygge och jobba där i ett par timmar. Imorgonkväll hoppas jag på tjejfest hos Anna... Nu lutar det åt att det blir party iaf!!! :)

Hoppas ni har en fin fredag.
Kramar till er ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna.c.

Va söt hon är din lill vovvsing :) va glad att hon tror hon är en bäbis ist för som en av mina, tror hon har bäbisar haha.. :) blev shorten/cykelbyxorna bra? :) ska hojta till när leoparden kommer :) kram kram

2010-02-27 @ 09:56:34
Postat av: josefin

Haha :) så söt hon är!

2010-02-28 @ 12:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback