God middag!



Åh så underbart med helg!!
Patrik känner sig fortfarande sliten, men mår mycket bättre idag.
Själv startade jag dagen med ett afrodans pass. Härligt härligt. Det var otroligt kul och jag kommer absolut gå dit fler gånger. Trist bara att jag jobbar så dumma tider så det sällan passar. Sånt som jag kan förändra sen när jag blir egen företagare :)

Har precis varit och handlat inför ikväll. Det blir den berömnda kycklinggrytan med avokado. Mumsigt..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan softa lite! SKÖNT att bara vara ledig och kunna lalla runt. Evigheter sedan.

Vi hörs senare. Tschüss!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Försökt att beställa converse från deras hemsida www.converse.com, men dä står det att de inte skickar till sverige. Hur gjorde du då?

Tack för en bra blogg.

MVH // Sofie

2010-02-06 @ 17:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback