God morgon vecka 7



Som vanligt så är tvn på och det program som alltid rullar hemma
hos oss på morgonen är ju såklart Vakna med the voice.
Finns det ngt bättre?


Nu är vi vakna här hemma sedan en timme tillbaka. Otroligt trött denna morgon eftersom jag vaknat med halsont och snorig näsa. Hoppas att det inte blir värre än såhär; har liksom inte tid att vara sjuk nu. Patrik däremot är redan på gymmet och kör veckans första pass. Önskar att jag kunde vara lika hurtig som han, men får ta nya tag när förkylningen lagt sig.

Min absoluta favorit har sovit hemma försts gången sen i tisdags. Äntligen lite värme under täcket :) Fryser alltid så mycket när inte hon ligger nere vid mina fötter. Lilla Samba! Hon låg mellan oss i sängen igårkväll, som den bebis hon tror att hon är, och pratade för fullt med oss. Haha, det är så kul när hon pratar. Jag tror hon förstår precis allt vi säger.

Nu ska jag vidare till jobbet. Hoppas jag har tid att ringa lite samtal under dagen...
Ha en skön måndag, så hörs vi snart igen.
Kram ♥


Kommentarer
Postat av: p

Hoppas du får en härlig måndag och slipper bli sjuk=)

2010-02-15 @ 09:23:14
URL: http://ihpm.blogg.se/
Postat av: Carolin

Jag gillar den nya bloggdesignen skarpt!

Finns det nåt du INTE kan, man får ju lite lätt ångest här. Inreda, klippa hår, laga mat, designa bloggar, träna, ta hand om hund och hinner med en Pojkvänn i allt detta. Kanske kan lägga ut några tips o trix.



Ha en superdag och hoppas solen skiner på er.



carro, elvira o enzo

2010-02-15 @ 10:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback