God natt ♥




Kvällen är sen, hoppas ni alla haft en fin Alla Hjärtans Dag!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan är det sängen som gäller. Imorgon är det en ny dag, ny vecka och vi går in i februaris andra hälft. Snön får ligga max 2 veckor till, sedan vet jag inte vad jag gör...  Är som alla andra, otroligt trött på snöandet och det kalla klimatet. Vill ha vår!
Jag jobbar heldag imorgon, sedan blir det träning. Hoppas att Patrik lyckas hitta sina nycklar imorgon, som för tillfället är borta. De försvann på matchen. Antagligen är det någon av hans lagkamrater som tagit fel nycklar med sig. Det löser sig förhoppningsvis under hans träning.


Vad tycker ni förresten om den nya designen?

Sussa sött!
Kram ♥



Kommentarer
Postat av: bästiiiz

Riktigt fint!

2010-02-14 @ 22:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback