Hej söndag!




 Fina Lowe var här igår och myste med oss!

Hej på er alla och förlåt för dålig uppdatering.
Jag kände bara för att ta en paus. Ibland så undrar jag varför jag bloggar och igår var en sådan dag, därför lät jag det vila till idag.

Jag har sovit länge idag. Har varit vaken halva natten och mått dåligt. Nu har vi iaf ätit god lyxig frukost och så snart den har smält så ska jag ge mig ut på en lång härlig promenad med Samba.
Har faktiskt skön träningsvärk från afrodansen igår. Känns ju underbart! :) Älskar verkligen att ha träningvärk.
Då känner jag mig tillfreds...

Min bror John, Jonna och Lowe var här igårkväll. Vi lagade kyckling/avokado gryta och sedan såg vi på melodifestivalen och spelade lite kort.



Även jag passade på att pussa på min brorson.


Kommentarer
Postat av: Linda

En fråga från en nynörjare, hur har du lyckats frångå standardmallarna i designen och format din egen blogg? Tack för en fin och läsvärd blogg!

2010-02-07 @ 13:27:56
Postat av: Anonym

du bloggar för att vi gillar det!

2010-02-07 @ 19:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback