HELP ME



Ok. Jag står vid ett vägskäl.
Jag har äntligen fått mitt hår långt och jämt, alltså inget uppklippt. Luggen är i perfekt längd nu när den äntligen växt ut igen. MEN, jag har ett problem.
Antigen ska jag ha hårförlängning i och göra det ca 10 cm längre, eller så ska jag klippa av håret till axlarna ungefär. Mitt hår växer otroligt sakta, så klipper jag av det så kommer jag antagligen tycka att det är kul i ungefär en vecka och sedan kommer jag sakna det långa. Eller så älskar jag det.. Vem vet?
Det är ju så, som frisör, att man mixtrar något sjukt mkt med håret. Jag har redan haft allt...
Hmm.. Vad säger ni???
Långt eller kort??


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kort tycker jag!

2010-02-24 @ 20:09:21
Postat av: Carolin

LÅÅÅÅNGT du kommer att ångra dig, jag vet. Har gjort det ett antal gånger och alltid frågat mig efter. WHYYYYYY!!!

2010-02-24 @ 20:13:25
Postat av: Jonna

Långt, precis som jag ;-)

2010-02-24 @ 20:17:29
Postat av: Emma G

KORT! Så jäkla frächt med kort hår!!! Synd att inte jag vågar;) hehe! Så som du har det när ni var i Thailand är du skit snygg i:) Kanske inte så inne längre..men det är ju kort iaf & passar dej jäkligt bra! Puss!

2010-02-25 @ 09:30:37
Postat av: Elena

långt är snyggt men svårare att variera, för mig iallafall.kort är tufft och roligt..hm svårt val..

2010-02-26 @ 09:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback