Armani Exchange

Artikelbild

Här är bilden från Armani Exchange som upprör många p.g.a  homo- och heteropar. 
Jag tycker att den är välgjord och snygg!

Heeeej Löööördag!!!!!
Underbart, inte sant? Med helg alltså :)
Själv så är jag på jobbet i 2 timmar till innan det blir helg för min del.
Direkt efter jobbet så ska vi ut och äta med Patriks familj som är här och hälsar på.
Håller på att få ett nervous breakdown här nu, haha nej men det ska nog gå bra ;-)

Hann tyvärr inte fota dagens innan jag gick till jobbet idag.
Märkte nämligen att det kommit ca 1 dm snö till under natten, vilket gjorde att jag fick dra på mig skorna lite
extra tidigt denna vita morgon för att hinna till jobbet i tid.

Jag har ingen aning om hur länge hans nära och kära tänkt stanna idag, så vi får väl se när vi hörs igen.
Hoppas ni får en fin lördag ♥
Kram!


Kommentarer
Postat av: Carolin

Du behöver inte få en nervous breakdown. Dom är enkla människor. O tomas, helens kille. Är supertrevlig.



Ha en rikgtigt trevlig dag!

2010-02-13 @ 18:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback