KONNOS IGEN!!!!




Fina omgivningar.



Taggiga "blommor".



Vår utsikt från restaurangen.



Jag är inte såå brun. Bruden till höger är bara blek. Precis som mitt hår. Bleeekt. Fucking awful!!!



Båten längst bort till höger skulle jag inte tacka nej till.



Baby!



Stig till grottorna!



Som även ledde ner till stranden. De där gula sakerna var solstolar som man även kunde ta med sig ut i havet för att flyta på. Första gången jag sett sådana och de var väldigt sköna!



Stigen till grottorna.

God kväll i stugan!

Bara en snabb uppdatering med en massa bilder. Ska försöka somna nu för imorgon står klockan på 06.30. Då ska vi åka och handla, lämna Samba och sedan bege oss mot Öland.

Ses imorgon kväll. Förhoppningsvis nöjda över dagen :)
Kram


Kommentarer
Postat av: P

det ser underbart ut, kan gott tänka mig en tur dit! fanns det någon by intill för shopping och kvällsmys? Vad fick ni betala och vilka bokade ni genom?

2010-07-21 @ 08:07:54
URL: http://ihpm.blogg.se/
Postat av: Jill

Vi bodde i Fig tree bay/protaras och det var en hyffsat stor by med shoppingsmöjligheter och massor av kvällsmys. Ligger bara 15 min bort från ayia napa så¨vill man ha ännu mer hålligång så kunde mna ta taxi dit för nån hundring. Vi bokade genom ving, bodde på Lantiana Gardens och betalade ca 15 000 för 2 veckor m. halvpension.

2010-07-22 @ 07:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback