RANDOM PICS CYPERN//GOD MORGON!!!




Jag var så ledsen den dagen jag fick veta att Samba var sjuk så jag grät hela tiden tills när Patrik kom med denna lilla hunden :) Då var det bara till att torka tårarna och ställa upp på foto :)



Jag älskar dig! ♥



Efter första dagen i solen så skulle lille Putte jämföra magfärg. Haha ja, ni kan ju gissa hur kul vi haft det där nere ;-)



Efter en kväll i stan så gick vi för att se poolen by night. Det var fint. Vid det här laget hade mitt hår redan blivit kritvitt. (Ska förhoppningvis färga det mörkt nästa vecka!)







Samma dag som vi landade på Cypern. Patrik är helt nyrakad. Knappt man känner igen han! Inte van vid att se han utan skägg. Neej. Skääääggg ska det vara!!!! Myyyyyycket!! :)

God Morgon Söndag

Lite trött idag efter en lång kväll igår. Det var först grillning som stod på schemat och sedan filmen The Alphabet Killer. En film från 2008 med bl.a Oscarsbelönade Timothy Hutton. Vi satt på helspänn hela tiden. Den var riktigt bra! Ikväll ska vi se Up in the air med George Clooney. Avslöjar ikväll om den var sevärd eller ej.

Ska strax väcka turturduvorna där inne med frukost. Jag tror att Samba älskar att få ligga inne i sängen själv med Patrik. Få ha hela min sida för sig själv och slippa ha konkurrens om honom :)
Vid lunchtid ska vi cykla ut till Skönborg. Eller det är tänkt så iaf. I normala fall, innan Samba opererades, så kunde hon springa bredvid cykeln, men nu får hon inte anstränga sig längre så vi ska testa att ha henne i cykelkorgen. Haha... Mmm, vi får väl se hur det går. Slutar säkert med att vi tar bilen ut.

See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback