SATURDAY SLEEPY MODE








My God! Vad hände???  Vart tog tiden vägen?
Jag skjutsade Patrik vid 11 till hans samling. De spelar just nu fotboll på Öland. Jag var hemma igen strax efter 11. Däckar tydligen? Vaknar nu.... Jag har sovit i 5 timmar!!!!!! Ångest... Men ack så sönt. Jag har inte fått sova en hel natt på över en vecka. Så jag antar att jag behövde det.

Nu är det ju så att jag har typ 20 saker på en lista som jag tänkte hinna med idag, helt plötsligt är tiden knapp, men jag ska fan ge mig ut på en snabbpromenad med Samba och rensa huvudet lite. Jag får göra resten sen. Någon annan gång...

Tack alla för gratulationerna igår :) Ni är fina ♥


Kommentarer
Postat av: Gabi

Älskar skorna!! Vart kommer dom ifrån? :)

2011-01-19 @ 19:19:49
URL: http://ggabi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback