TIRED




Haha! Han kommer mörda mig :) Men Patrik var iaf djupt försjunken i mina tidningar... Väldigt molningt på denna bilden men det sprack upp och blev kanonväder vid lunch.



Matsäck :) Inte illa...

Heeej!!

Fyyy bubblan vilken mysig dag vi hade igår. Upp i ottan och lämnade av hund och handlade med oss gottis sedan iväg på 25an mot Kalmar och Öland. Det såg mörkt ut på himlen men jag hade kollat upp att det skulle bli fint väder så vi fortsatte köra. När vi närmade oss Borgholm så blev det världens bilkö.. hatar att sitta i en varm bil då. Sen var det Köpingsvik som gällde hela dagen. Vid fyra packade vi ihop, mätta på sol (haha det blev mulet) och åkte till Kalmar. Tog bara en timme... Sååå drygt med all trafik. Väl där blev det lite shopping och sedan påbörjades resan hemmåt.

Jag älskar såna här små utflykter. De är guld värda och ger mig lite lyx i vardagen. Nu är jag dock redo för jobb igen. Sitter här och funderar på om jag ska äta frukost eller inte. Är inte det minsta sugen/hungrig. Får plocka med mig något på vägen istället...Jobbar till 21 idag. Och ont i axeln har jag också!!! Skiiiit...

Ha en skön dag!
Kram


Kommentarer
Postat av: johanna

Vilken fin solstol. Den har jag saknat :) Puss och kram

2010-07-22 @ 10:56:30
URL: http://elmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback