DAGENS JOBBIGA




Att jag älskar harembyxan är det ingen tvekan om men den här jävla (!!!) toppen var det sista gången jag använde. Den sitter bra på morgonen, när den är rentvättad, men under dagen blir den bara hängigare och hängigare och det har känts som jag visat brösten mest hela dagen. Synd. Den är ju så fin. Ska nog sy om den lite....
Körde på en ganska städad frisyr idag, haha inte likt mig. Patrik uppmärksammade frippan också genom att kalla mig för "Riddarn"... Payback time... ska bara komma på ngt först.

Kom precis innanför dörren. Samba har vart hemma i flera timmar själv idag, första gången vi lämnade henne så länge själv och det gick superbra! Ska ställa mig i köket nu och fixa med riktigt god sommarmiddag och sedan blir det efterrätt; kesella vanilj och färska svenska jordgubbar. Det ni!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kallas inte han hammaren

2010-06-04 @ 19:52:24
Postat av: Emma W

Söt du är <3

2010-06-04 @ 20:40:43
Postat av: Lorena

men gud vad söt du är! =) & snygg stil har du också! =)

2010-06-09 @ 13:57:27
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback