NO STRESS




Hmm.. Ja, jag önskar att jag kunde säga "no stress" och verkligen mena det men tyvärr så känner jag mig en aning stressad. Det är ju egentligen nu som man ska njuta; när man fortfarande inte gått på semester utan har allt framför sig...

Förkylningen sitter fortfarande i och jag är tröttare än någonsin. Nu har jag dock bara 7 arbetstimmar kvar innan jag får min efterlängtade belöning så jag ska nog härda ut. Imorgon har jag dessutom väldigt goa kunder, och då brukar dagen flyta på bra.

Nähe, nu så blir det snart sängen. Börjar kl 06.45 imorgon. Huuuaa!!!! Så tidigt brukar jag inte köra igång...
Strax efter 14 imorgon så bär det av till ön där vi ska fira midsommar. Uppdateringen kommer bli mer normal i helgen :)

Sov gott!!
Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback