SUNDAY












God Morgon Söndag!

Bilderna ovan är från gårdagen som vi spenderade på Skönborg med grill och annan god mat. Vi såg när Kronprinsessan och Daniel blev äkta makar, det var väldigt fint och sagolikt. Vill ni se ett helt fantastiskt tal? Se då när Daniel ger Victoria sin käreksförklaring här! Finns det något finare än äkta kärlek?

Nu strax ska jag bege mig bort till affären. Lyxig och mysig frukost står härnäst på schemat. Därefter blir det en del pappersjobb och ev ska jag påbörja min packning söderut.
Jag har nu 3 ½ arbetsdagar kvar, ca 45 timmar, innan jag går på semester. Jag kommer alltså inte ha tid att packa i veckan. På torsdag åker vi till Blekinge, närmare bestämt, Karlshamns skärgård för att fira midsommar där. Stannar till lördag, alternativt söndag om vädret tillåter. På söndag bär det iaf av hemmåt för byte av väskor, och sedan köra ner till Malmö och Sturup för att lämna Sverige i 15 dagar. Om vi längtar?



Kommentarer
Postat av: Lina

Bilden på Patrik blev ju superbra, ha en skön semester o ta hand om varandra!

2010-06-20 @ 11:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback