TAHITI



Läste precis att Vickan och Daniel rest till Tahiti för sin smekmånad. Det ser onekligen härligt ut, men snart är jag i mitt egna paradis.

Hola guapas!
Det får bli ett morgoninlägg eftersom tiden är knapp om kvällarna. Jag jobbar dag och natt känns det som. Ska strax ner till kansliet och skriva på lite papper- vi har nämligen fått parkeringsplats! Precis där vi vill ha så kan inte vara gladare.

Jobbar länge idag och sedan blir det hem till Samba som kommer vara hemma själv ikväll. Det ska nog gå bra :) Liten bortskämd vovsing. 

Längtan är lång till på söndag natt. Hoppas verkligen att jag hinner bli frisk till dess. Just nu är det maxad förkylning med allt vad det innebär och en inflammerad tand som inte vill ge med sig.

Ha en fin tisdag vänner...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback