-12º



 Precis tagit mig en lång morgonpromenad på väster/västerbro. Härliga morgon!

God morgon på er kära läsare.

Nu är jag hemma igen efter en timmes morgonpromenad. Helt underbart väder ute, solen är framme och snön smälter (förhoppningsvis) sakta, sakta. Men eftersom det är 12 minusgrader ute så lär det väl inte försvinna så speciellt mycket snö. Tyvärr. Men man får vara glad för det lilla! 

Börjar jobba om 40 min så nu ska jag kasta mig i duschen och sedan klä mig för dagen.
Jobbar till 18 idag och sedan ska jag hem och göra middag till oss. Blir lugna puckar ikväll eftersom jag jobbar imorgon också. Blir alltså som en vanlig vardag här hemma.

Ha en finfin fredag allesammans!
Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback