Autch!!!


Guud vad jag är snurrig i bollen. Det är ett som är säkert. 15 mars idag och det är fortfarande kallt ute men så länge solen är med oss så är det ju underbart. Har varit ute och vandrat en timme idag när klockan ringde vid sju. Nu ska jag klä på mig, föna håret och kolla lite extensions bitar.. Kanske, kanske ska jag förlänga håret igen?.. Den som lever får se!

Denna veckan så är det inte så mycket space kvar. Dagarna är uppbokade vilket känns sisådär. Idag efter jobbet är det storhandling som gäller eftersom kylen gapar tomt. Uptäckte även att jag måste köpa typ 20 nya galgar eftersom helgens inköp ökade på garderoben en del. Imorgon har jag ett härligt pass inbokad nämligen afro. På lördag blir det tjejfest här på Gladan, ska bli supermysigt :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena pinglan! Hoppas ni hade en urmysig helg:) Tack för att du gjorde Fredrik så tjusig så tjusig i fredags,-) Kramis

2010-03-15 @ 14:15:42
Postat av: Mimmi

Tjena pinglan! Hoppas ni hade en supermysig helg och tack för att du gjorde mannen min så fin i håret:) Kramis

2010-03-15 @ 14:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback