DREAM ON




OJJJ vilken inspirationsbild!
Vem vill inte sitta där och spana ut över det vackra blå havet?

Jaa, nu har vi ju gått över till sommartid under natten och jag har börjat planera vår balkong. Vi totalrenoverade hela lägenheten innan vi flyttade in och nu är det alltså dags att ta tag i balkongen. EXPEDITION BALKONG. Jaaa, ni. Vilket klipp vi gjort! I veckan ska jag berätta mer om det och om mina planer.

Söndagen och älsklings födelsedag börjar lida mot sitt slut. Han har fått en del paket faktiskt. Hans mor+ kille var här vid lunch och av dem fick han en väääääldigt avancerad miniräknare som han behöver till plugget. Sedan for vi ut till Skönborg där det bjöds på grillat (första gången i år, MUMS) och sedan tårta till efterrätt. Där fick han ett kuvert samt sköna tulpaner i vitt. Av mig fick han resan till Cypern, kläder som shoppades i Göteborg plus att det är ett paket till som kommer adresserat till honom på tisdag. Surprise surprise!!!! Han är nog nöjd ;-)

Nu ska vi avrunda helgen med en ny film; Den gråtande ministern med bl.a Stefan Sauk och Krister Henriksson. Spännande!!

Imorgon är det åter dags för jobb! Sista dagarna som anställd innan jag på torsdag övergår till egenföretagare. Jag har nu fått min F-skattesedel (kom i fredags!) och alla andra papper/inbetalningar/registreringar är klara! GO GO GO!!!!!! Ska bli sååååå roligt! :)

Mys och Kram



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Woho vad kul att du nu blir egen, det kommer att bli super,-)Kramis

2010-03-30 @ 10:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback