God morgon vecka 9



Idag missbrukar vi Kanjang...

God Morgon på er!
Fy vilken rysare det var i finalen mellan Canada och Usa igårkväll. Vi låg på helspänn och nästan skrek, hahaha. Ja, Patrik skrek iaf så nu har han nog satt skräck i våra grannar :)
Både jag och Patrik mår piss. Vi skulle upp vid halv sju och träna tillsammans men det konstaterades ganska snabbt att det inte vore så bra. Snoriga och superont i halsen.
Nu ska jag klä på mig och gå till jobbet. Det snöar för fullt ute så det är väl bara att plocka fram vinterjackan igen :( Vill inte ha mer snö nu...

Ha en härlig måndag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Alex

testa mivitotal med :) det är bra när man är mycket sjuk, jag inbillar mig att det hjälper iaf :)

2010-03-01 @ 22:44:16
URL: http://alexandram.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback