HELGEN ÄR ÖVER


Söndagen lider mot sitt slut. Vi sitter bänkade framför tvn där snart Parlamentet har säsongspremiär.
Helgen har gått i lugnets tecken. Jobbade hela lördagen och sedan for vi över till Anna och Pierre. Vi köpte med oss Hot Wok mat och en hel Ica-kasse fylld med godsaker såsom choklad, ostbågar, tuttifrutti och gott och blandat. Mycket lugn och skön kväll med en massa gotte, precis så som en lördag ska vara.
Idag började jag dagen med en runda runt sjön, som sagt, och det var lika skönt som alltid. Sedan åkte jag och storhandlade, så vi slipper göra det i veckan. Satte mig på balkongen när jag kom hem och det var helt underbart. Solen värmde mig och jag blev riktigt pigg :)

Veckan som kommer är fullspäckad med möten, träningar och jobb. Skönt att få åka till Göteborg på lördag, ska verkligen bli ljuvligt att komma hemifrån lite. Blir shopping och så ska jag träffa alla mina godingar som bor där uppe :) Spa blir det förhoppningsvis också. Vi hade bokat det från början men har nu fått veta att spaavdelningen är stängd pga renovering... Har precis slängt i väg ett argt mail till hotellet och bett att få avboka, så vi får väl se vad som händer... Såååå irriterande!!! Var ju enbart därför vi valde det hotellet, för att få relaxa!

Hoppas er helg har varit fin.
Vi hörs imorgon igen, Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback