HOME SWEET HOME



Ja och så var vi äntligen hemma.

Herreegud vilken helg vi har haft! Vi skulle vara framme i Göteborg vid 12 i lördags.. men tåget var försenat redan till Växjö och vi fick sitta och vänta i tåget på flertalet stationer för att det var tekniska fel? 3 timmar senare än beräknat så var vi framme. 7 (SJUUUUUUU!!!!) jääävlar timmar i ett tåg till gbg. Vi hade kunnat cykla dit på samma tid för tusan. Väldigt irre.
Men men, väl framme och svinhungriga så slog vi till på ett säkert kort vad gäller mat- nämligen thai! Träffade också min fina vän Alexandra en snabbis! Underbart.
Sen inchekningsdax på vårt superfina hotell. Heeeelt sjukt bra var det. Kan inte förklara i ord hur nice det var... Vår svit var super! Sen var det spa som gällde. Över till ett hotell på andra sidan gatan, och sedan var det pool, jacuzzi, ångbastu/bad som stod till vårt förfogande. Helt fantastiskt! Var där hela kvällen och myste med varandra.
Senkvällen bjöd på god mat på avenyn. Ceasarsallad för mig och stek för älskling. Efter det och några öl så stupade vi i säng, trötta efter allt badande.

Dagen idag har givetvis bestått av shopping. Vi har handlat för typ 7000 spänn, haha.. Vad hände där? Galet mycket pengar men det var precis vad vi behövde. Jag har äntligen fått tag i en underbar klänning som jag ska ha på galan som jag ska på i Berlin om en månad. Det blev tillslut en svart. Känns faktiskt bra trots att jag hellre velat ha en nude färgad som tyvärr var slut i min storlek. Men svart är ett säkert kort!

Nu ska jag packa upp, sedan se på Wallander filmen som går på tv just nu. Imorgon är det åter dags för jobb. Hoppas er helg har varit fin!
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback