I HAVE A CONFESSION TO MAKE


Gårkvällen bjöd inte riktigt på det som jag hoppats på. Men vi tar bara ett stort steg åt sidan och fortsätter därifrån istället.
Hade bland annat en liten hatar-mig-själv dag igår. Autch, det var sååå länge sedan och nu kändes det som man föll tillbaka ner i någon dunkel grotta där jag inte ser något som helst ljus.
Jag har funderat de senaste dagarna på om jag ska sluta blogga eller om jag ska fortsätta och vad det i så fall ger mig. Ibland känns det som man bloggar för er skull, men egentligen gör jag ju det bara för mig själv. Som någon slags terapi. Äh, vad jag yrar. Kommer nog ta ett par dagar iaf.

Vaknade idag av sådan hemsk förkylning. Den har verkligen blivit värre. Har jag feber? Orkar inte känna efter riktigt, hinner liksom inte med att vara sjuk nu. Ska gå på ibbe hela dagen så ska vi nog se till att jag mår finemang sen! :)
Pallrade iaf mig ut på en morgonpromme, det är ju så fint väder.
Nu ska jag kila vidare till jobbet, ska jobba till 20.

Hörs senare babes!


Kommentarer
Postat av: Hellepelle

Du ska göra det som känns bäst för dig gumman. Om du lägger av kommer jag att sakna din blogg och jaga dig på telefonen istället ;-). Pussiluskan!!

2010-03-25 @ 11:17:57
Postat av: Anonym

åh , vad är det som har hänt? :( Hoppas det inte har med ditt förhållande att göra, och om det har det så klarar du dig stolt därifrån!

2010-03-25 @ 19:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback