VIDEKISSAR



 Fick dessa söta videkissar från Daniel och Hagge i lördags :) Passar bra på hallbyrån. Tack!

Måndag igen och veckorna springer verkligen iväg. Jag har nu bara 8 arbetsdagar kvar som anställd innan min utmaning som egen företagare börjar. Det känns fantastiskt! Kan inte vara i ett bättre "arbetsläge". I eftermiddag ska jag sitta med alla papper, gå igenom allt och organisera och mappa. Jag har några få saker kvar att dona med nu innan min f-skatt kommer. Dessutom har jag fått räkningar på ca 15 000 kr som ska betalas. Med vilka pengar då? Haha, det löser sig.

Har varit uppe sedan sju. Skjutsade Patrik till skolan eftersom jag behöver bilen idag. Jag ska nämligen åka ut till Jonna och Lowe om en liten stund. Mysa lite ♥

I eftermiddag är det aerobics som gäller. Ska ge det en chans till. Ni som håller er uppdaterade vet ju om att förra gångens aerobics slutade sådär. Idag är det alltså nya tag. Nytt pass dessutom! Det ska nog gå vägen :)

Dagen är alltså ganska uppbokad, och skönt är väl det. Så man slipper tänka på annat!

See you later alligator!
Kram



Kommentarer
Postat av: shopalicious

Hejsan! Vad kul att du gillar mina collage! Roligt att höra :) Jag använder mig av programet Microsoft Photo Premium 10. Jag laddar ner bilderna från olika webshoppar sedan sätter jag ihop de i bildprogramme, förstora, förminskar, tar väck bakgrunden så att de kan "gå ihop" med varandra. Hoppas att du förstår lite :)

2010-03-22 @ 15:21:03
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback