KALKON




Lunchen idag bestod av kalkon, sallad, paprika, majs, gurka, tomat, goji, morot och dressing gjord på olivolja och salladskrydda. Gott!!!! Eftersom det blev massor över så får det även bli kvällsmat. Nu ska jag gå en promenad med Samba. I öronen har jag Alors on Danse :)

Funderar på om man ska ta sig ut och se sista halvleken moheda-bk... liiiite sugen :) får se hur sent Pate är hemma :)
För övrigt så ska jag tvätta håret idag, det är typ 8 dagar sedan sist... har inte borstat håret på typ 2 veckor så funderar på om jag ska borsta det lite också. Inpackning kanske? HMM. orrrrrrrrkka..



Kommentarer
Postat av: Sofia

Mitt hår blir skitigt på 2 dar .. hur fasiken gör du för att det ska hålla sig i 8 dagar ? :P

2010-05-17 @ 18:30:44
Postat av: Anonym

Ja, hur gör du!???

2010-05-18 @ 10:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback