HEJ MITT VINTERLAND


                     
                             Denna godingen beställde jag från H&M imorse...
                                          Något att se framemot :)


Oh MY God! Jag har precis varit och lämnat Samba hos min mamma eftersom både Patrik och jag kör långdag idag. Det var ett helvete rent ut sagt att köra. För det första så var min bil inparkerad. Varför ska alltid jag drabbas????? Och sedan var den insnöad också. Tog mig ett tag innan jag fick bilen i rullning. Därefter märker jag att tanken står på NOLL, det står att jag har 600 meter kvar att köra... PANIK. Åker till Shell som ligger närmst, men kortautomaten där funkar såklart inte. Åker till Tankomaten, och där funkar det! Fy fan. Vilken panik... Sen var ju såklart inte vägen ut till mamma skottad (sista kilometern) i skogen, jävligt halt och jävligt otäckt. Jag gillar inte att köra bil när det är snö ute. Men nu är jag hemma, med förfrusna fötter och händer :)

Ska klä på mig, fota dagens och sedan skynda mig till jobbet. Ses snart :)


Kommentarer
Postat av: P

usch en sådan start! hatar också att köra bil när det är en massa is och snö:/



nu har vi tapetserat vårt arbetsrum med samma tapet som ni har i sovrummet men jag får itne till någon bra bild, skulle jag kunna få låna en av dig? jag länkar såklart och berättar var den kommer ifrån =)

2010-11-25 @ 11:00:51
URL: http://ihpm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback