BÄTTRINGSVÄGEN




God morgon och välkommen ny vecka!

Som ni ser på bilden så har bölden lugnat ner sig mycket. Dock så har jag fått ett stort blåmärke som jag idag försökt sminka över lite. Kommer dock ta bort sminket innan jag ska till läkaren, så han får se hur jag ser ut. I övrigt mår jag bra och har känsel i munnen sen några dagar tillbaka :)

Ska egentligen inte jobba idag, är ju ledig (!) men jag ska bara jobba i 3 timmar så det är lugna bananer. Vi hörs senare. Ha en fin start på denna veckan!!! Kram ♥

Förresten! Jag ska köpa ny digitalkamera(har redan systemkamera). Vann ett presentkort på 1000kr så jag tänkte välja det i någon elektronikaffär.. Frågan är bara vad för kamera som skall inhandlas?? Vill ha en grym. Gärna inte mer än 3000kr! Något förslag kanske?


Kommentarer
Postat av: Nobody

En digital kompaktkamera som rekommenderas starkt är Panasonic Lumix DMC-TZ10. Kanske inte den snyggaste på marknaden, men utan tvekan en av de bästa. Hittas med all säkerhet på Media Markt!

2010-10-18 @ 23:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback