GOD MORGON!




Denna bilden tog jag under morgonpromenaden igår. Sjön ligger blank som en spegel.

Flera minusgrader här denna morgon... Nu går vi verkligen mot en kallare period. Skulle inte vara fel att ha en resa inbokad, men det finns varken tid eller pengar för det, tyvärr.

Har sovit sådär i natt, men mycket bättre än vad jag trodde att jag skulle göra iaf. Mår inte riktigt lika illa men har fortfarande kramper i magen. Kan inte stå rakt upp, utan går nerböjd med överkroppen, annars gör det för ont. Pratade precis med läkaren som skrev ut Ery-Max till mig och hon tyckte att jag skulle prova att ta tabletterna igen. GALNA människa. Skulle aldrig utsätta mig själv för det. Så nu skulle hon fundera och sedan återkomma igen... Vågar nog inte proppa i mig något av det hon skriver ut. Har även ringt till sjukhusrådgivningen och till speciallistläkargruppen så nu hoppas jag på BRA hjälp.

Blir till att vila här idag. Ska försöka få i mig lite Proviva och a-fil till frukost även om jag inte alls är sugen/hungrig.

Så ja, jag har faktiskt valt att stanna hemma från jobbet idag. Applåder till mig!

Om jag orkar så ska jag visa bild på mina nya skor sen... Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback