HAPPY PUPPY



Här är några få bilder på min älsk
ade Samba som valp. Hälften av bilderna är tagna i bilen på väg hem från uppfödaren och de övriga är tagna bara någon vecka senare. Tänk, vilken go och glad hund hon alltid är :) Samba kommer vara evigt ung. Folk tror fortfarande att hon är valp... Min lilla 3-åring!

Känner mig glad och lyrisk! Jag har kunnat äta en ordentligt lagad måltid i kväll och det är ju helt fantastiskt. Trodde aldrig att jag skulle sakna mat så mycket.

Sen är det ju också så att jag lyckats fynda en finfin möbel idag. Eller det är inte avslutat än. Ringde på en annons på Blocket och har liksom bara ett "köpavtal" via telefon. Mina föräldrar ska ner till Skåne imorgon så de ska stanna till på vägen och hämta den! Bara hoppas på att han som säljer är pålitlig så att möbeln fortfarande finns kvar imorgon. Den är i renoveringsbehov- precis som jag vill ha det!!!

I övrigt så är jag glad över att jag nu äntligen fått en tid hos en riktig speciallistläkare inom hud på fredag morgon(TACK JANNE). Ska bli skönt att äntligen få gå till botten med problemen.

Nu; Sängen. Är fortfarande trött och konstig i kroppen. Ska vila mig i form till morgondagens arbete.

Kramar i massor! ♥


Kommentarer
Postat av: Esmeralda

HAHAHAHA men sluta! Tack:) Jag kanske lånar några bilder från dig om det är ok? Länkar såklart! KRAM

2010-10-14 @ 01:00:09
URL: http://ndotter.se
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

så sött½

2010-10-14 @ 09:53:01
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback