Hej godingar! Jag fick gå hem från jobbe...

Hej godingar! Jag fick gå hem från jobbet idag efter ett antal hemska kräkningar. Stackars mina kunder. Jag jobbar alltid in i det sista men idag skulle jag inte ens ha gått dit. Höll på att svimma flera gånger. Jobbade bara i 2,5 timmar. Toaletten har varit min bästa vän även här hemma. Jag kan inte röra på mig förrän det kommer. Jag har riktiga värkar i magen och man kan till och med se utanpå hur magen jobbar. Jag har alltså fått en allergisk reaktion på antibiotikan! Ska till en ny läkare i morgon förmiddag. Kram! Heja på Svea åt mig!


Kommentarer
Postat av: elena

2010-10-12 @ 20:38:05
Postat av: elena

nää usch allergisk reaktion, vilken otur. Va nu rädd om dig och vila..kram

2010-10-12 @ 20:39:34
Postat av: Josefine

Oj vad tråkigt och jobbigt för dig! :( hoppas det blir bättre snart! krya på dig! Kram

2010-10-12 @ 22:05:45
Postat av: Neha

Tack=)

2010-10-12 @ 22:32:31
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Jill

tack tjejer :)

ska vila mig i form igen!!



Tack för att ni tänker på mig..& hoppas att allt är bra med er!!!! Kram kram!

2010-10-12 @ 22:32:33
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Alex

har haft samma problem med ery-max! be om dalacin (ska ha samma verkan). krya på dig!!

2010-10-12 @ 22:50:24
Postat av: Sofia

Lille plutten! Krya verkligen på dig !



Jag är också från växjö, och nu bara för att man läst din blogg så länge känns det som du är en vän, även om du inte vet vem jag är XD haha, lite krångligt men blir nog så när man följer bloggar :)

2010-10-13 @ 08:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback