HEJ PÅ ER!


Vilken natt det har varit. Har inte sovit en blund. Nu ska jag skriva om det äckliga...  I torsdags fick jag en liten finne, inget konstigt alls tänkte jag. Van vid min dåliga hud. Sen under helgen har det bara blivit värre och värre. Van vid även det om jag säger så. Men igårkväll så började min känsel i nedre delen av ansiktet försvinna. Då började jag oroa mig lite faktiskt. Så i natt har det varit ett helvete. Det har bultat och ömmat något så fruktansvärt mycket. Jag är mer svullen än någonsin och det känns som en tandläkare sprutat in en liter bedövning i munnen på mig. Jag brukar ju vara ganska lugn vid såna här omständigheter med tanke på hur min hud sett ut genom åren men i morse så ringde jag faktiskt till en läkare så jag har fått tid nu om en stund. Hoppas såklart på att han skriver ut Heracillin som jag ätit några gånger tidigare så att min inflammation läker ut snabbt. Det är otroligt frustrerande att få dessa bölder och det tar ca 14-25 dagar innan en böld läkt ut. Jag får sådana främst under vinterhalvåret och det rör sig om ca 15-20st/år som är i denna omfattningen. Självklart kan jag visa bilder om ni vill det, men jag tror nog att ni kommer äcklas ihjäl...

Återkommer när jag vart hos läkaren... Kram kram!


Kommentarer
Postat av: Wiwi

stackare.. hoppas det blir bättre!

2010-10-11 @ 11:51:41
URL: http://wiwis.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Hoppas det ordnar sig!

2010-10-11 @ 12:00:00
Postat av: Johanna

AJ! Jag vet vad du menar. Jag har sett dig med sånt innan. Men man äcklas INTE av det, det ser mest bara ut att göra JÄVLIGT ont! Jag hade ju också en böld en gång...jag fick gå runt med en stor plåsterlapp runt näsan haha! Det är jobbigt det där :(

Hoppas det snart går över!

Puss kram

2010-10-11 @ 13:15:59
URL: http://elmersson.blogg.se/
Postat av: FIsen

Vore intressant med bildvisning på dom så att man vet om man borde gå till läkaren om man får något liknande.



kram fisen

2010-10-11 @ 14:29:40
URL: http://null
Postat av: Anonym

Stackare! visa gärna bild, har själv fått massa bölder i ansiktet som är som finnar men det blir bara fler och dom blir bara större, inte brytt mej om att kolla upp det men nu blir man ju faktiskt fundersam.



Så släng upp en bild, alla är vi lite äckliga haha

2010-10-11 @ 16:29:14
Postat av: Anonym

Stackare! visa gärna bild, har själv fått massa bölder i ansiktet som är som finnar men det blir bara fler och dom blir bara större, inte brytt mej om att kolla upp det men nu blir man ju faktiskt fundersam.



Så släng upp en bild, alla är vi lite äckliga haha

2010-10-11 @ 16:30:43
Postat av: Julia

Nyfiken på vart du har fått hjälp för någonstans? Har själv samma problem...

2010-10-11 @ 21:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback