NO STRESS



Åhhhhh... Jag är sjuk! Fasen, vaknade upp med världens tjockaste hals och känner mig hängigare än hängigast. Fuck! Jag har inte tid. Jag har inte tid att blogga nu heller. Måste gå bort med Samba fort som attan och sen tillbaka, göra mig i ordning och sen dra till jobbet. På lunchen idag ska jag hämta min Iphone som har kommit. Underbart!!! Fick även mitt paket från Topshop igår :)... Och så har jag fått en leverans med en partyklänning. Nu väntar jag bara på ett paket till... Hoppas det kommer idag :)

Got to go
Tschüsssss!!!
Ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fy krya på dig sötnos!

2010-10-06 @ 09:42:24
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Erika

jag fick min iphone igår! :D

är så glad! :D

krya på dig!

2010-10-06 @ 11:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback