VITRIN








Hej på er :)
Nu är jag precis hemkommen efter 3 timmars slipande och målande. Har bara grundat en gång än så länge. Men man ser redan att det är något vackert som växer fram :) Nu ska det torka i 8 timmar innan man kan stryka på nästa lager. Om jag hinner imorgon så ska jag dit och måla en omgång till.

Vi ska snart ut till Skönborg igen på mat (älgstek) men innan dess så tänkte jag hinna med lite pappersarbete här hemma. Har en pappershög på ca 15 cm som jag måste ta mig genom.

Usch jag är så nedrans trött och hängig! Allt blir så mycket jobbigare då.

Nähe. Ta tag i saker och ting! Tjing!



Kommentarer
Postat av: ingrid

åå vad fint det är när man målar om nåt till vitt :)

2010-10-17 @ 17:04:25
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/
Postat av: Jennie

SV ; den är magiskt vacker.

2010-10-17 @ 20:49:46
URL: http://sheislost.blogg.se/
Postat av: Emma W

Vad fint det blev! Duktig du är! pyssel tös <3



pussss

2010-10-17 @ 21:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback