BORTA BRA MEN HEMMA BÄST










Några sightseeing-bilder från vår weekend i Berlin.


Så. Då var man hemma igen efter några underbara dagar i Berlin. Kan inte vara mer nöjd över resan men ändå så känner jag att det är sååå skönt att vara hemma igen.

Vi har hunnit med två middagar, varav den ena var en galamiddag med show. Sen har det även blivit massor med shopping, och sightseeing.

Berlin visade fint väder endast en dag, då hade vi 25 grader och strålande sol men resten av dagarna stod regnet som spö i backen. Men vi trotsade regnet och gick flera mil ändå. Hotellet vi bodde på var det bästa jag bott på. Det var verkligen hög klass!

Vill ni se mina shoppingkassar och dess innehåll?


Kommentarer
Postat av: Sofia

ja lätt att vi vill!

och massa outfits :D!

2010-09-15 @ 19:23:00
Postat av: Erika

JAAAA!!!!

2010-09-15 @ 22:09:08
Postat av: Eva

Hej!

Vill säga att vilken bra blogg du har, och så har jag en fråga!



Jag skulle vilja ha lite tips till snygga korta frisyrer och är tycker du själv det är kul att klippa korta frisyrer?



Vore jätte gulligt om du svarade på denna lilla fråga :)

2010-09-16 @ 07:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback