ETT MINNE BLOTT




Goood Morgon!

Fasen! Jag hann ju inte med allt jag skulle igår. Schemat var späckat. Men gjorde det viktigaste iaf. Var även på inredningspartyt, shoppade loss lite :) Ni får se sen när jag får varorna levererade.

Har precis varit hos tandläkaren. Det gick bra. INGA hål! Första gången jag fått det beskedet någonsin. Så jag anser att det går bra nu. Dessutom så valde jag idag att slipa bort mitt tandsmycke. Det har ju varit på tanden i 13 år så jag kände att det var dags. Känns väldigt lent och tomt på tanden nu. Konstigt vad man kan vänja sig.

Nu ska jag snart gå med Samba till mormor och sedan blir det gymmet ett slag innan jag ska promenera hemmåt igen. Idag jobbar jag 13-21.

Kram


Kommentarer
Postat av: P

gud så vackra ögon du har!

2010-09-20 @ 09:27:20
URL: http://ihpm.blogg.se/
Postat av: malin

det vore roligt om du berättade hur du sminkar dig och vad du använder dig av för smink=)

2010-09-20 @ 13:36:17
Postat av: Lixy

Vad tycker du om att Sverigedemokraterna kommit in i riksdagen?

2010-09-20 @ 18:33:04
URL: http://valjrattparti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback