GÅRDAGENS






Ja, ni! Jag älskar att mitt hår antagit en mörkare ton. För 2-3 år sedan var jag minst 2 steg ljusare i mig själv än vad jag är nu. Men jag gillar "utväxten" och den lite bohemiska känsla som det ger. Det ska inte se perfekt ut längre :)

Vet ni? Jag fick äran att ställa upp som hårmodell ikväll. Revlon Style Masters i Växjö Konserthus. Haha, kände mig sådär lite lagom fräsch efter att ha jobbat en hel dag till att gå direkt till podiet. Men det gick bra, ni får se bilder imorgon!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt!

2010-09-02 @ 09:28:52
Postat av: Mia

Du såg hur fräsch ut som helst fast du hade jobbat hela dagen :) o vilken frisyr sen :)

2010-09-02 @ 10:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback